kızlardaki lütfen biri bana tecavüz etsin yürüyüşü

harita metot boyunda defter-kitapları göğsünün üstüne koyup iki kolunu da onların etrafına dolayarak yapılan yürüyüştür. bu sırada gözler ısrarla ayak ucuna bakmalıdır. tecavüz derken biraz abartı oldu, ama bu yürüyüşün vücut dilini okursak şuna benzer bişeyler çıkar herhalde:

çok yalnızım, kimsenin beni salladığı yok ama mümkün olduğu kadar bunu çaktırmamaya çalışıyorum, etraftan gelecek herhangi bir müdahaleye açığım, paratonersizim. beni bu yalnızlıktan kurtaracak bir ekşın istiyorum, aramıyorum ama gelsin yani, kötü de olsa bi hareket olsun. çok yalnızım. korunaksızım. çok korunaksızım. koruyucu bir güce ihtiyacım var (bak başta bunları düşünmemiştim ama nereye doğru gidiyoruz) biri beni alsın, korusun, korunaksız bir varlığım ben.

edit: teşekkürler sözlük, sonunda haftanın en dikkat çekenlerine* ve en kötülerine* bu entry sayesinde girdim. buna samimiyetle söylüyorum sevindim. insanı siklendiğini görmek sevindiriyor, kötü de olsa sevindiriyor. işte bu entry'de de bu haleti ruhiyeyi anlatmaya çalışmıştım fakat yanlış anlaşıldı. ama benim anlamadığım, zamanın ötesinde, bu entryle aynı hafta yazdığım bir başka entrym bundan daha üst sırada, yani daha çok kötülenmiş; ama o entry listede yok. böyle bir haksızlık söz konusu. isyan ediyorum.

efendilerus-ekşi sözlük

1 yorum:

  1. Bu nasıl bir gözlem gücüdür vallahi helal.evet var böyle bir$ey dostum.kampüste çokça görüyorum bunları =)

    YanıtlaSil

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes