bir sürüngen olarak mesajına cevap bekleyen insan

mesajı yaz:
"bebegim film bitti cok guzeldi. simdi sigara icmeye balkona ciktim sen napiyorsun"

gönder...gönderildi.

cevap beklemeye basla...tik tak...tik tak...

5. dakika:
"ohh be ne güzel birşey hayat, süpersonik filmimi izlemişim, güzel kız arkadaşım var. ne kadar tatlı hem, böyle bir kız yok hocu şu dünya üzerinde, tek geçerim, canım benim. çok seviyorum ben onu ki, canım o ne yapıyor acaba, tüm şirinliği ve de tatlılığıyla."

20. dakika:
"canım ya duşta herhalde, tuvalette değildir, zaten zıçan biri değil, belki işiyor olabilir, ama o da bu kadar uzun sürmez, ya da belki işte yemek yiyordur, mutfaktadır, telefonu odasında unutmuştur, unutkan şaşkın şirinem benim. böyle mal gibi balkonda beklemesem mi, sıkıldım yahu, ama dur cevap gelsin, ona da cevap verir öyle başlarım birşeyler yapmaya. atar zaten birazdan."

40. dakika:
"benim bitanem uyuyakalmış herhalde, ama bu saatte uyku mu olur, yok yok uyumuştur, çok yoruldu tabi bugün, kıyamam ben ona, lan yoksa o kıyıyor mudur bana, bir dakika yahu, neden cevap atmıyor bu şimdi, hayır 24 saat telefonu elinde gezen kız, bir ben mi mesaj atınca görmüyor, hayır güzel birşey de değil zaten, şirin de değil, ne yapıyor bu şimdi yahu, hocu ararım ben bunu."

telefon et:
çal .. çal .. çal .. çal .. çal .. çal .. çal .. uzun uzun çal .. açıl!

+ efendim*
- bebeğim benim, napıyorsun?
+ uyuyordum şeker sen uyandırdın.
- kusura bakma canım ya bilsem aramazdım.
+ ...
- kapatayım ben şimdi, bölünmesin uykun.
+ tamam bebiş

45. dakika:
"uyuyormuş işte kız, ne hayvanım hocu ben, yani saçma sapan paranoyaklıklar birşeyler, hem ne kadar tatlı uyuyodur şimdi, canım ya, çok büyük ayıp ettim, bir çiçek falan alayım ben yarın, uyandırdık kızı, ne bu telefon bağımlılığı yahu, yakışıyor mu sana, kız cevap vermemiş mesaja alt tarafı."

telefon çal:

hemen aç.

+ experimental!
- efendim canım..
+ sen bana mesaj mı attın?
- evet canım, mesaj attım.
+ madem cevap atmıyorum, neden arıyorsun?
- ...*
+ anlamadın mı uyuduğumu?
- ...*
+ hayır yani anlamıyorum, uyandırıyorsun beni, cevap atmadıysam bil ki uygun değilim, ne bu aramak falan!!
- ...*
+ bir şey söyle, delirtme beni!
- nolur beni terketme bebeğim, nolur bak valla bir daha olmayacak.
+ ...
- sen hiç mesaj atmasan da olur, hem bak çok seviyorum ben seni, aşkım...
- offf arama bir daha beni.

telefon yüzüne kapan.

ağla.

sürünerek uzaklaş.

-perde-

radioheadit: creep sadece nutella'yla kahvaltıda güzeldir hocu, krep miydi yoksa o, aşkım o neydi, aşkımmm, üüüüüüüüüü...

experimental-uludağ sözlük

1 yorum:

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes