sözlükten siktir olup gidiyorum

son sözümdür.

sözlükten siktir olup gidiyorum. madem sözlük yönetimi hala yazarlarını adam yerine koymayıp konu ile ilgili aradan 20 gün geçmesine rağmen bir açıklama yapmıyor, sözlükten siktir olup gidiyorum.

madem burada beğenmediğim bir durumdan bahsedersem hiç yazmamam isteniyor, siktir olup gidiyorum.

madem telif konusunda yazarlara haklarıyla ilgili 10 yıldır sürdürülen açıklama gereksizliği sürdürülecek, siktir olup gidiyorum.

madem "ya sev ya terk et" mantığı beğenmesem de internette gayet geçerli, siktir olup gidiyorum.

madem amatör ruh kaybolacak diye telif ücreti ödenmiyor, siktir olup gidiyorum.

madem gözümü para bürüdüğü iddia ediliyor, siktir olup gidiyorum.

madem telifi önce facebook, myspace, youtube gibi üyesi olduğum diğer sitelerden aldıktan sonra konuşmam gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem telif istemek umutsuzca verilen bir beyan, siktir olup gidiyorum.

madem kağıda basılan yazıların yanında benim burda yazdıklarım telif ödenmeye değer bulunmuyor, siktir olup gidiyorum.

madem sadece yazma imkanı verildi diye yazılarım üzerindeki haklarımı belirsizliğe mahkum ediliyor, siktir olup gidiyorum.

madem burda olma amacım sadece popülarite kazanmak, siktir olup gidiyorum.

madem teliflerin ödenmesi için ülkemizdeki internet kültürünün gelişmesini beklemem gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücretlerinin yazarlara asla adil şekilde dağıtılamayacağı gerekçesiyle "hiç" dağıtılmaması tercih ediliyor, siktir olup gidiyorum.

madem yazılarıma telif ödenmemesinin nedeni yazılarımın değersiz olması, siktir olup gidiyorum.

madem sözlüğün telif ödememesi normal görülüyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük üyelik için benden para istemiyor diye susmam gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük kitap, orman kampanyaları yaparken benim telif ücreti istemem beni vicdansız biri yapıyor, siktir olup gidiyorum.

madem benim yazdığım/yazacağım yazıları bedava yazacak dışarda bekleyen bir ordu var, siktir olup gidiyorum.

madem yazdıklarım kimsenin umrunda değil, siktir olup gidiyorum.

madem ortamı bozuyorum, siktir olup gidiyorum.

madem moderatörler bile ücret almazken benim telifi hiç konu etmemem gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem sadece kendi adıma konuşmam isteniyor, siktir olup gidiyorum.

madem herkes gibi bir beklentim olmadan yazmalıyım, siktir olup gidiyorum.

madem "çok ateist orospu siktim" gibi konular hakkında yazmak gerzekçe ve başka yerde bunlardan bahsedemeyeceğim iddia ediliyor, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücretini sözlük'ten değil okurlardan istemem gerek, siktir olup gidiyorum.

madem yazılarım orta malı ve bundan ücret talep edemem, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük kişilerden bağımsız kendi varlığını koruyabilen bir organizma, siktir olup gidiyorum.

madem "ssg bunu okuyosan topsun olm" yazısından bile para kazanmak kötü bir şey, siktir olup gidiyorum.

madem hem okuyup yazıp öğrenip sosyalleşip mesaj ve oylama ile anında dönüt almam, hem de çok fazla kişiye ulaşıp bunun manevi tatminini yaşamam telifi önemsizleştiriyor, siktir olup gidiyorum.

madem üyeliğin paralı olmadığına şükretmem gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem kişi başına ayda 100 kuruş bile düşmeyecek bir ücret için ağladığım iddia ediliyor, siktir olup gidiyorum.

madem teliflerin ödenmesine dair bir sistemin olmaması, bundan sonra da olamayacağı anlamına geliyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlükten arkadaş/sevgili edinirken telif ücretini aklıma getirmem amcıkağızlılık, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük konseptini "düşünen"in ssg, kodlayanların "ssg, qube, teo, fatalica" olması ve benim de sadece "kullanıcı" olmam telif ödenmemesini çok yerinde bir karar yapıyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlüğün popülerliğinden dolayı, benim sözlüğe ücret ödemeden kullanıcısı olmam şükretmemi gerektiriyor, siktir olup gidiyorum.

madem bunca zaman sözlüğe yazarken telif konusunun lafını etmemiş olmam şimdi de etmememi gerektiriyor, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti istemenin, milli piyangodan milyon lira çıkmış adama akraba çıkmaya çalışmaktan hiçbir farkı yok, siktir olup gidiyorum.

madem sözlüğe açılan her davada davalı olarak adımının geçmemesi ve mahkeme masraflarını karşılamamam telif ücreti lafını ağzıma almama engel, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti sözlüğün kuruluş temelini sarsacak, siktir olup gidiyorum.

madem entrylerimden kazanılan para sadece ssg'nin emeğinin karşılığı, siktir olup gidiyorum.

madem korsan kitap, film, müzik, oyun ve yazılımları kullanıyor olmam, yazdıklarımın google ve wiki'den arak olması ve bunların da yalan yanlış olmasından dolayı telifle işim olmamalı, siktir olup gidiyorum.

madem entrylerim parasal değeri olmayan işe yaramaz içeriklerden ibaret, siktir olup gidiyorum.

madem her gün sözlüğe giriyor olmam, telif almadan da memnunluğumun devam ettiğini gösteriyor, siktir olup gidiyorum.

madem "çıplak olarak balkona çıkıp holo holo yapmak" gibi bir başlık açana para ödenecek olması telif ücreti ödenmesini komik kılıyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlüğün yazarlığa başlarken bir ücret vaat etmiş olmaması sonradan telif ücreti ödenmesini de engelliyor, siktir olup gidiyorum.

madem yazdıklarımın telifinden bahsederken "önce doğru düzgün türkçe yazmayı öğren, ona göre entry gir, sonra gel otur konuşalım" sözünü dinlemem gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem yazdıklarım bir ego tatmini ve saçma sapan entryler olarak görülüyor, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti istemem her şeyi bok edecek, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti talep edilmesinin mantıklı bir zemini yok, siktir olup gidiyorum.

madem kendimi gazete yazarından eksik görmemem dayanılamaz bir şey, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti talep etmek "sozlugu turkiye'nin en degerli bilgi kaynagi zannedebilecek kadar ucuyor" olmak, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti istemek "hobi olarak yaptığın hoşlandığın bir durumdan karşılık beklemek; ailesine iyilik yapıp da bir şey beklemek gibi" görülüyor, siktir olup gidiyorum.

madem kendimi fazla önemsememem gerekir, sözlük için yazarlar gelir ve giderler ama sözlük bakidir, siktir olup gidiyorum.

madem "kafana silah mı dayıyorlar?" deniyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük bensiz de kendi içinde mutlu, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük "eğlence ve paylaşım sitesinden daha fazla bir şey" olarak görmem beni blog ve forum alternatiflerine mecbur kılıyor, siktir olup gidiyorum.

madem yazdıklarım üzerinden dolaylı olarak bir başkasının para kazanması bende sadece "hazımsızlık yaratıyor"; ve "burada yazmamak olmalı" duruşu tek seçeneğim, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti isterken sayfa altındaki o küçük satırı kabullenmemem şark kurnazlığı olarak görülüyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük kendi bünyesi dışındaki tüm yazarların telifine özen gösteriyor ama iş kendi yazarlarının telifine gelince ses çıkarmıyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlüğe karşı bir sorumluluğumun olmaması telif ücreti istememe engel, siktir olup gidiyorum.

madem hangi entry'nin sözlüğe ne kadar para kazandırdığı asla ölçülemeyeceğinden hak talebi yersiz, siktir olup gidiyorum.

madem bu durumu sözlüğe entry yazmadan da eleştirmek kolayca mümkün, siktir olup gidiyorum.

madem onbinlerce kişiye "hangi birinize ne parası" deniyor, siktir olup gidiyorum.

madem ödenecek telifin "gerizekalı başlık açıyorum ilgi çekiyorum" ekolünü azdırıp sözlüğün amına koyacağı düşünülüyor, siktir olup gidiyorum.

madem telif ücreti istemek sadece yağmacı zihniyetin derdi, siktir olup gidiyorum.

madem ahlaki olan tek temel, kisinin kendi üretimi uzerinden "kazanabilmesi" iken bundan ssg ve kanzuk muaf, siktir olup gidiyorum.

madem telif istemek "zarar ediyor olmamı, öyleyse yazmamamı" gerektiriyor, siktir olup gidiyorum.

madem yalnızca çok elit bir kitlenin bu hakka layık olduğu düşünülüyor, siktir olup gidiyorum.

madem kimse "bugüne kadar beleşe yazdıklarımın telifi nerde" deme hakkına sahip değil, siktir olup gidiyorum.

madem yazdıklarıyla ekmek kapısı oluşturmak isteyenlerin kendilerine başka bir platform bulması gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem sözlükte yazar olduğum için kendimi edebi anlamda yazar sanmamam gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem yazdıklarımdan ötürü para alırsam ssg'nin çalışanı olmuş olurum ve okunmayan yazılarımdan dolayı sözlükte yazmamam gerekir, siktir olup gidiyorum.

madem sözlük kendisini sadece kullanılması gereken bir ürün olarak görüyor ve hep öyle görenler tarafından kullanılacak, siktir olup gidiyorum.

madem telif ödenmemesinin temelinde yazılarımın ekşi sözlükte olmasa bir değeri olmayacağı gerçeği yatıyor, siktir olup gidiyorum.

madem yazdıklarım kendi başına bir hiçken burada zerre nispetinde ilgiye alakaya haiz oluyor, siktir olup gidiyorum.

madem başka bir mecrada var olmayı tercih etmememin sebebi bilinçaltımda farkında olduğum yazdıklarımın maddi manevi en değerli halinin bu sözlükte olduğu gerçeğidir, siktir olup gidiyorum.

madem fikir işçisi arısı olarak istediğim şey bu kovanda mümkün değil, siktir olup gidiyorum.

madem sözlükten halihazırda aldığım karşılığı her zaman telif hakkımdan daha değerli kabul etmeliyim, siktir olup gidiyorum.

madem dünyaya dolar penceresinden başka bir açıdan yaklaşamıyor gibi görünen benim, siktir olup gidiyorum.

madem sadece farklı/değerli/nitelikli biri olduğum hissini yaşamak için makbuz almayı istediğim zannediliyor, siktir olup gidiyorum.

madem yazdığım en sikindirik yazıya bile kıymetli olmasa dahi, önemli bir köşe yazarı, cevap vermek ve hatta sataşmak gereğini duyması sırf ekşi sözlük'te yazılmasıdır, siktir olup gidiyorum.

madem zamanında kayıt yaptırmış ayrıcalıklı bir şanslıyım sadece, siktir olup gidiyorum.

madem bana burda olmayı isteten esasen derdimi sözlük camiasına ve hatta dünyaya bir şekilde duyurmak isteği ve bunun yarattığı tatminden ibaret olmalı, siktir olup gidiyorum.

madem ekşi sözlük'te yazdıklarım için hakkımı alamadığımı düşünmem, algıda, bakış açısında bir sorun olduğuna, ve bir tutarlılık sorunu olduğuna delalet, siktir olup gidiyorum.

madem yazarların neye göre telif hakkedeceği büyük bir sorun olacak, siktir olup gidiyorum.

madem telif diye tutturunca bedava girip bedava faydalanıp bedava içerik oluşturduğum siteler arasında en yüksek katma değeri ekşi sözlük'ü tüm web 2.0' ın günah keçisi yapmak oluyor ve beni samimiyetsiz kılıyor, siktir olup gidiyorum.

madem burda olmamın en büyük nedeni sadece bu komüniteden aldığım haz olmalı, siktir olup gidiyorum.

madem "bir kuruş vermiyorum, isteyen istediği yere gidebilir" dendiğinde hiçbir yere gidemeyecek kadar zayıf görülüyorum, siktir olup gidiyorum.

madem sözlüğün sadece kaliteli yazarlarının büyük bir bölümü başka bir sözlükte yazmayı kafasından geçirirse teliflerin ödenmesi düşünülebilir, siktir olup gidiyorum.

madem sadece çok önemsenen, başlı başına bir sanat eseri veya eşi bulunmaz bir metin olan yazılara telif ödenmeli, siktir olup gidiyorum,

madem yazdıklarım tek başına birşey ifade etmiyor ve sözlükten de daha fazlasını beklememem gerekiyor, siktir olup gidiyorum.

madem emeğimden kazanılan paraları ssg ve kanzuk kendine saklıyor, siktir olup gidiyorum.

madem hakkımı sadece helal etmeliyim, siktir olup gidiyorum.

sözlükten siktir olup gidiyorum.
.
.
.
sözlüğün işleyişi ve gidişatı hakkında aldığı kararlarda gelebilecek eleştirilere/itirazlara cevap/hesap verme mecburiyetine girmememek için tartışmalara katılmayan ve bunu, 20 gün önce başlayan telif tartışmasından ancak 11 gün sonra konuyla alakasız başka bir başlıkta o da dediklerinin yanlış anlaşılmasından dolayı "konunun kendisinden bağımsız tartışılmasını daha sağlıklı bulduğu" kılıfıyla açıklayan, ve böylece aslında bu iğrenç statükoyu korumaya devam ederek yazarlarını hiçbir şekilde muhatap almamaya devam eden ssg, benim saygımı haketmiyor.

yazarlar sözlüğe muhtaç değil, sözlük yazarlara muhtaçtır.

"bir yazar olarak" sözlükten siktir olup gidiyorum. kalın sağlıcakla, kim kalıyorsa.

netizen-ekşi sözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes