ismini vermek istemeyen bir mürteci sözlük yazarı ihl'yi bombaladı...


İhl moderasyonu zeki olduğunu sanıyor ama değiller

bu kadar da gurusuz olmaz diyorum insanlar ama oluyor işte... ihl moderasyonundan bahsediyorum. sözlük hit alsın diye, atılan yazarları affetmeye kalkıyor yönetim. bunu da açıklarken ayet, hadislerle süsleyip yazarların gözünü boyamaya yelteniyorlar... bir nevi beyaz bayrak, geçmişe sünger çekme havası yaratma çabası.

yahu o kadar da salak değiliz. sizin hit çekmek adına yaptığınız üçkağıdın farkındayız. sizi takmıyoruz. bizim yerimiz belli. her şeyden önce duruş önemli. ihl duruşu diye bir şey yok artık. cinsellik sözlüğün her yerinden damlıyor. dini motiflerle dalga geçen tanımlar en beğenilenler listesinde.

bakın açık konuşmak gerekirse ben 6 yıldır sözlük yazarıyım bu kadar şark kurnazı bir yönetim zihniyetini değil vampircik sözlük, bilgisözlük'te bile görmedim. 1-2 tanımla yazar olanlar var. hatta hiç tanımı olmadan sadece kayıt bilgileriyle üstad seviyesine yükselenler var. ee nerde kaldı duruş, bakış, analiz, sentez.

"gelll gelll ne olursan gel. hepimize söv, aşağıla hakaret et, çok tepki alırsa biz sonra sileriz." bu kadarına da pes doğrusu allah size akıl fikir versin... ortaya attığınız kemiği kabul edip, yüzü kızarmadan tekrar yazar olan şebeklere de diyecek söz bulamıyorum.

Bir Mürteci Sözlük Yazarı

3 yorum:

  1. eğer gerçekten mürteci sözlük yazarları böyle düşünüyorsa vay onların haline.

    YanıtlaSil
  2. Çok ucuz numalarar değilmi bunlar ? Mürteci sözlüğü kendi seviyesine çekmeye çalışan seviyesizlerin basit oyunlarıdır bunlar. İhl sözlük te konuyla iligili yorumlar:

    bir mürteci sözlük yazarından bombalar


    reklamı gizle!
    ne derece doğru bilmiyorum ama paylaşma gereği duyduğum bir yazı.. bir mail geldi az önce ve sozlukmagazine.blogspot.com sitesinde bir mürteci sözlük yazarının ihl sözlük moderasyonuna karşı yapmış olduğu suçlamaların adresi yazıyordu. yazı aynen şöyle:

    (dilefgar 07/10/2009 14:24 ~ 07/10/2009 14:28)

    bireysel hezeyandır. mürteci sözlüğün kurumsal fikri ve açıklaması olmadığı gibi , mürteci sözlük adını kullanan kişinin yaptığı bu açıklamayı kendisi uyanıklığa kaçıp mürteci sözlüğe maletti diye aynı etik dışı harekete ortak olup mürteci sözlüğe havale etmek ahlaksızlık olacaktır !

    (comenger2 07/10/2009 14:27)

    mürteci sözlük e saldırmak isteyen bir ihl linin yaptığı açıklama dahi olabilir.

    (zulmetefza 07/10/2009 14:32)

    sözlük arenasında, uçurumun kenarında bulunan yazarın elinde patlayan bomba. *

    (holysin 07/10/2009 14:43 ~ 07/10/2009 14:43) #747556

    Zanıyor ha...ha ha ha..

    Baştan kaybetmiş bir yazı..Okuma gereği bile duymuyorum...

    Geell geel ne olursan ol gel ama Türkçe'ni düzelt öyle gel..

    (kirmizibasliklauyuyansindrella 07/10/2009 14:47) #747563

    yazının biçimsel özelliklerinin kötü, içeriğinin, ise bir çok kişi tarafından haklı bulunduğudur.

    (krojan 07/10/2009 14:51) #747569

    bu yazıyı paylaşma amacım bir sözlüğü karalamak ya da çamur atmak falan değil. kimin yazdığını ne amaçla yazdığını da bilmem. comenger2'nin dediği gibi bireysel bir hezeyan hatta zulmetefza'nın dediği üzere mürteci sözlük'e saldırmak isteyen bir ihl'linin yaptığı açıklama dahi olabilir.. gerisi laf-ı güzaf.


    (dilefgar 07/10/2009 14:53) #747571

    meyve veren ağaç taşlanır. ata sözünü anımsatan yazı.


    (fikirist 07/10/2009 15:01 ~ 07/10/2009 15:02) #747579

    (bkz: hmm ok)

    (owremo 07/10/2009 17:31) #747881

    (bkz: uçan kuş)

    (mahi 07/10/2009 17:33) #747888

    bu tür iddialarda bulunulmasında bir fevkalâdelik görmüyorum şahsen. olabilir, ihl sözlük gibi kendisini belli bir renge ister istemez boyamış bir sözlükte çıkarılan bir af böyle yorumlanabilir. bu yorumu sorumluluk ve hak-hukuk-helallik duyguları pek gelişmemiş herkes böyle aşikare yapabilir.

    fevkalâdelik, altında imza dahi bulunmayan bu iddiaların ciddiye alınmasında, böylece olduğundan daha önemli hale getirilmesinde bence. herkes tarafından ortaya sürülebilecek bu iddiaların herhangi bir somut delille desteklenmemesine, bu haliyle -en azından ihl sözlük yönetimini- zan altında bırakmasına; doğru olmaması halindeyse iddia sahibini ciddi manada vebal altında bırakacak olmasına rağmen bu iddialara bomba muamelesi yapılmasında.

    biraz hassasiyet lütfen.

    (taraskonlu tartarin 07/10/2009 17:43 ~ 07/10/2009 17:55) #747900

    yeni kitabımın adı.

    (sizi rahatsiz etmeye geldim 07/10/2009 17:46) #747906

    (bkz: sen kaç beni tanıdılar)**

    (ariza 07/10/2009 17:47 ~ 07/10/2009 17:49

    YanıtlaSil
  3. yazılanlara katılıyorum. ben ihl ye hiç tanım girmedim sadece ilk açıldığında kayıt olmuştum. hiçbirşey yazmamama rağmen üstad oldum. sözlüğün düşen popülaritesini arttırmak için af çıkardıkları da ksin. yazıda takıldığım tek nokta mürteci sözlükten bir yazarın bu açıklamaları yapıp yapmadığı. mürteci sözlüğü karalamak bence burdaki amaç.

    YanıtlaSil

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes