ekşi sözlük ten toplu kopuşlar başladı

Author ekşi sözlük moderatörlerine ve cinsel taciz olayı kahramanı olan hatuna vurmaya devam ediyor. Karşı taraftan hiçbir açıklama yok... author yüzünden ekşi hesabını kapatan yazarların sayısı yüzlerle ifade ediliyor.

Uludağ sözlük, İtü Sözlük, Lafmacun.org başta olmak üzere bilgi sözlük'te hatta vampircik sözlük'te bile author sesleri yankılanıyor. Bu adam her yerde karşınıza çıkabilir... bakalım neler olacak...




ekşi sözlük ten toplu kopuşlar başladı

biraz önce organize ve gizli bir sözlük-altı (bkz: yeraltı) örgütünün ruhani lideri olan arkadaşımın telefonuma attığı sms'de geçen cümle.

mesajda anlatıldığında göre, gerek moderasyonun, gerek preatorasyonun keyfi uygulamalarından çok daralıp bunalımış ve çözüm için sine-i halka gitme firi üzerinde uzun süredir düşünen bu kalabalık ve birinci nesilden yazarların da aralarında bulunduğu sözlük eliti, etkin topluluk arasında "author'un gözünü kırpmadan hesabını silmesi hepimize örnek olmalı," sesleri yükselmeye başlamış ve bir süredir kişisel bazda yaşanan tek tük kopuşların, kitlesel bir hale gelmesi için gerekli adımlar, hazırlıklar, hareket öncesi yapılacak açıklamalar, ortak bildiriler hazırlanmaya başlanmış.

anladığım kadarıyla şu anda kimin hangi sırayla sözllük hesaplarını kapatacakları belirlenip bir harekat planı çiziliyormuş.

kaldı ki, bu sözlükaltı örgütün kimi bireyleri çoktan sözlükte kopma, koparma eylemlerine başlamışlar ve sözlükte yoğun olarak hesap kapama konusunu gündeme taşımak üzere anlaşmışlar.

sözlükler camiasının kahraman yazarları,

moderasyon kavramını, bir web sitesini ürettikleri içerikle var eden yazarlara hizmet etmek değil, o yazarları gütmek olarak gören herkese cevabınızı verecek güce sahipsiniz.

sen yazmazsan, sözlükler biter.

sen yazmazsan, moderatörler boş sayfaları modere eder.

sen yazmazsan, kimse senin yazıların üzerinden para kazanamaz.

sen yazmazsan, sözlükler kayıtları kapayacağına, yazman için yalvarır.

sen yazmazsan, sözlükler infılak eder.

sana saygı göstermeyenleri yüceltme, onların dogmalarından korkmadığın için seni aşağılayarak çaylak yapacak kadar seni bir excel tablosu satırı olarak gören,ne söylediğine, kim olduğuna, yaşadığın hayata, aldığın nefese, gözlerinde parlayan düşüncelere, zihninde kıpraşan heyecan dalgalarına zerre önem vermeyip de bir şirketin sahibi ona moderatör sıfatı verdiği için kendini tanrı sanmaya başlamış insanlara, sen neden bu kadar önem veriyorsun arkadaşım?

artık bir sözlüğe, bir adrese mecbur değilsin.

artık dilediğin yerde yazabilecek ve dilediğin insanlara ulaşabilecek sözlükler dünyasına sahipsin.

sözlük yazarı arkadaşım.

örgütlen, birbirinle ilteşim kur, manifestonu yayınla ve mottonu herkese yay, ki herkes senin gibi düşünsün:

kapa sözlük hesabını, moderasyon düşünsün.
author-uludağ sözlük



yu ci

kendini hakçı, insancıl, mantıkçıl bir ideolojinin, feminizmin savunucusu sanan ama, aslında cahil bi varoş bokundan fazla olmayan, kıllı, boklu kıçını düdüklemek isteyen irc kanalı moderatörleri sayesinde hak hukuk tanımaksızın, şımaran, şımaran, şımaran, şımaran, şımaran ve ancak sanal dünyanın sikimtronik bi salak karakterinden başka bi bok olamayıp, heryerde herkes benim götümü sikmek istüüüüyüüüüürrr diye bağırarak, kadını acınası bir zavallı aciz yaratık gibi gören kadın düşmanı tiplerin gözünde "taciz edilmiş mağdur kızceğiz," payesi edinebilen, başka da bi bok olmayan kızlara verdiğim kısa isim.

-herkes benim götümü sikmek istüüüyüüürrr.
-so what?
-ama para vermeden bedava bedava sikmek istiyüüürler, enayi miyim ben?
-anlaşıldı senin derdin. iğrenç karı.
-ama ben mükemmel bir kadınım, ben tanrıyım, ben şımarığım, ben kraliçeyim, ben herkese iftira atabilrim, ben her türlü etik dışı pisliği sıçabilrim, ama bir tane küfür görürsem, imdaaat psikolojim bozluluyor diye ağlayarak moderasyona gider, ağlamaklı sesiyle yalvaran gerizekalı her kıza sempati besleyip, mantığını kaybeden gerizekalı her erkeğin yaptığı gibi, beni korumalarını sağlarım. ahahahahahahahhaaa.
-ay yu ci valla süpersin.
-ne sandım kızım, ben kimleri sözlükten attırdım, kimleri kaçırttım. sözlük benim olacak , göreceksin, benim olacak, zuzuzuzzahhaaahahahahaa
-roororororrorahahahahahaaa.
-ziziziziziiiiiiihhhhuuuaaaa
-mmmumumumumumuzzzuuuzzzahhahahaa
-kkukukukuruurrrrrrakkukaaaaaa
-ne kadar öküz gibi gülüyoruz lan?
author-uludağ sözlük



sevgilisi ağlayan twitter moderatörü

sizi çaylak yapmayacak kadar profesyonel bir yöneticilik bilincine ve yetisine sahip moderatördür.

-niyazziiii, aşkııııımm! öhühühüüüüü
-nuriyem, bebeğim ne oldu, aşkım?
-niyaaaziii yaaa. bu author, benim hegemonyamı tanımıyor niyazi. beni üzen tweetler giriyor bu.
-vay ahlaksız herif.
-çaylak yap bunu aşkım, 9 ay twitter'da yazamasın. ellerini başının arasına alıp, düşünsün taşınsın, hegemonyamı tanısın, pişman olup, özür dileyip gelsin.
-nuriyem, öyle bişi yapamam aşkım.
-ay sen tivitırın moderatörü değil msin, ya? ay ben sana her akşam boşuna mı veriyorum niyazi? bi gıcık olduğum adamı çaylak edemeyecek misin?
-aşkım, biz artık medeniyetin beşiği bir dünyada yaşıyoruz. burada kezbanlık insanlık suçu. bizi 90 yıl kürek mahkumu yaparlar.
-terk ediyorum seni niyazi.
-nuriye gitme.
-beni kraliçe gibi yaşatacak moderatörler bulurum ben. bir dediğimi iki etmeyecek moderatörler.
-nuriye...
-gerekirse ekşiye dönerim, oradaki moderatörler süper. harika çocuklar onlar.

author-uludağ sözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes